For at få presseomtale er det afgørende at kende de strategier, du skal følge. Nogle af de vigtigste spørgsmål at stille sig selv er:”Hvad er min blogs niche?”,”Hvilke andre blogs dækker dette emne?”Og”Hvilke publikationer vil jeg nå?”

De fleste etablerede bloggere opretholder en stærk tilstedeværelse på sociale medier med mindst en social mediekonto. Så hvis du har en blog, der handler om sundhedsemner, skal du sørge for at have en Facebook -konto. Dette giver dig mulighed for at offentliggøre dit indhold på din blog samt dele det med dine følgere på Facebook.

For at få flere til at læse dit indhold – prøv at promovere det via e -mailmarketingkampagner eller ved at poste på andre blogs og fora. Sørg for, at du ikke spammer disse platforme

Hvorfor har du brug for pressefotografisk dækning til din blog

Uanset om du er journalist eller blogger, skal du have god pressefotografidækning til din blog. Pressefotografering kan hjælpe dit websted med at få mere trafik og opbygge tillid hos læserne.

Følg disse 5 trin for at få pressefotografidækning på din blog

Denne liste over 5 trin er den perfekte guide til at få pressefoto -dækning på din blog.

1. Identificer din målgruppe (f.eks. Kvinder over 50)

2. Opret en liste over relevante hashtags, der hjælper dig med at finde din målgruppe (f.eks. #Womenover50)

3. Søg efter hashtags relateret til din branche eller din niche (f.eks. #Fashion, #blogging)

4. Brug disse hashtags til at identificere og nå ud til bloggere, der vil være interesseret i at skrive om dig og/eller samarbejde med dig

5. Når du kontakter bloggere, skal du sende dem en pressemeddelelsesskabelon leveret af PR -eksperter som os på PressPhotoCoverage

Opbyg en solid blogtilstedeværelse (din blogs autoritet)

At opbygge en blogtilstedeværelse er afgørende for at udvikle din virksomhed. Det vil hjælpe dig med at etablere din autoritet i branchen og føre til bedre muligheder.

2. Byg en blog for at tiltrække flere læsere

3. Byg en blog for at promovere din content marketing strategi

4. Byg en blog som platform for samarbejde

5. Byg en blog med formål bag